אלכס לוק ז"ל

חברו כותב:

אלכס היה השותף שלי והחבר הכי טוב שלי גרנו ביחד בקאבו בשנתיים האחרונות ואני מכיר אותו 7 שנים מהיום שהוא הגיע לקאבו הוא היה האדם האמיץ והאינטיליגנטי שפגשתי יודע 7 שפות שהוא יודע איך לדבר ולעזור לכולם והוא תמיד בולט ויודע לצאת מכל מצב. הייתה לו נשמה של אברם אבינו שתמיד מארח אנשים ודואג שכולם יהיו בטוחים ונהנים אוהבים אותו ומתגעגעים אליו לנצח

קצת על אלכס לוק:

נרצח במיגונית המוות כשהדף את המחבלים שבאו לחבל בתוכו.

אלכסנדר נולד למשפחת ניצולים מרעידת אדמה באגדיר במרוקו.משפחה מיוחדת שהנתינה היתה לחם חוקם.יהיה זכרך ברוך.אלכסנדר-אברהם בן חיים ורקל .המשפחה שהכירה אותך רק בהיותך גיבור נסתר,לא מתפלאים באתה ממשפחה שכזו. אוהבים אותך ז'זל זפרני מויאל בני ברק בת פיבי לוק ז"ל.
אלכסנדר נולד למשפחת ניצולים מרעידת אדמה באגדיר במרוקו.משפחה מיוחדת שהנתינה היתה לחם חוקם.יהיה זכרך ברוך.אלכסנדר-אברהם בן חיים ורקל .המשפחה שהכירה אותך רק בהיותך גיבור נסתר,לא מתפלאים באתה ממשפחה שכזו. אוהבים אותך ז'זל זפרני מויאל בני ברק בת פיבי לוק ז"ל.
יהי זכרך ברוך, גיבור ישראל, ומי יתן ומילותיך האחרונות ייזכרו לעד "עם ישראל חי"
עכשיו נמצאים במיגונית
נשמתך בגן עדן צדיק

בחושך השקט של האבל, כל אחד ואחת מאיתנו מחזיקים בכוח להפיץ אור.

כתבו הקדשה מהלב והדליקו נר לזכרם – כך יישארו חיים בליבנו תמיד.

נא לכתוב בשדה מטה את ההקדשה שלך: *