אלכס היה השותף שלי והחבר הכי טוב שלי גרנו ביחד בקאבו בשנתיים האחרונות ואני מכיר אותו 7 שנים מהיום שהוא הגיע לקאבו הוא היה האדם האמיץ והאינטיליגנטי שפגשתי יודע 7 שפות שהוא יודע איך לדבר ולעזור לכולם והוא תמיד בולט ויודע לצאת מכל מצב. הייתה לו נשמה של אברם אבינו שתמיד מארח אנשים ודואג שכולם יהיו בטוחים ונהנים אוהבים אותו ומתגעגעים אליו לנצח
כתבו הקדשה מהלב והדליקו נר לזכרם – כך יישארו חיים בליבנו תמיד.